sobota, 22 lipca 2017

Fotoksiążka od Saal Digital - Recenzja

Jakiś czas temu miałam możliwość przetestować fotoksiążke od firmy Saal Digital, przyznam szczerze że to było już moje drugie podejście do tej recenzji, ale jednak się spiełam i dzięki prostemu programowi który można pobrać z ich strony mogłam stworzyć tą o to swoją pierwszą, piękną fotoksiążke. Otrzymałam kod rabatowy w wysokosci 200zł który trzeba podać w programie podczas tworzenia fotoksiążki. Jednej rzeczy żałuje że wzięłam mały rozmiar 15x21 ale teraz nie ma co już narzekać bo jest naprawdę świetna! Kolory na zdjęciach są niezmienne, z czego jestem ucieszona bo bałam się że będą się różnić z tymi na laptopie. Okładka i kartki są bardzo solidnie wykonane, więc nie będę się martwić że się jakoś zniszczy :) Teraz bez problemu będę przy każdych spotkaniach rodzinnych chwalić się swoimi wykonanymi zdjęciami za co dziękuje Saal Digital bo wykonali naprawdę świetna robotę. Fotoksiążke dostałam po 3/4 dniach, kurier tego samego dnia zadzwonił zapytać się czy zastanie mnie w domu. Została dobrze zapakowana do folii bąbelkowej. Jeśli jest ktoś kto się jeszcze wacha do skorzystania z tej możliwości, to z całego serca polecam, bo ja jestem zachwycona. Wreszcie mam swoje własne porfolio na papierze ! W sumie to mała jej część ale zawsze coś. Jestem pewna że jeszcze skorzystam z usług Saal Digital ! Jedynie czego nie zrobiłam z tej całej radości to nie podpisałam jej ! :D Ale tak się zdarza gdy człowiek jest w gorącej wodzie kąpany ! Zapraszam do oglądania ! :) 
















Copyright © 2016 Monika Więcek - Fotografia , Blogger