wtorek, 9 maja 2017

Trik z płytą CD / Kolorowe efekty

Trik z płytą znalazłam na jakimś filmiku w internecie i postanowiłam spróbować co z tego wyjdzie. Ale powiem Wam że efekty całkiem fajne bo nie trzeba w żadnym programie kombinować, bo wystarczy zwykła płyta CD. Ja jak zawsze chciałam uzyskać zbliżony efekt to w photoshopie bawiłam się gradientami, a tu mamy jeszcze lepszy efekt niż z programu ! :) D. Testowałam to na mojej wierzy eiffla i obiektywnie 85 1.8. Osobiście mi te efekty bardzo się podobają i koniecznie wypróbuje ich na jakiejś sesji zdjęciowej ! :D Na instagramie na którym dodaje zdjęcia z sesji i tego typu rzeczy jest nawet filmik jak to wygląda, więc jak ktoś zainteresowany to zapraszam na: "okiemcanona". Zdjęcia robiłam przy niskich przysłonach 1.8 do 3.2 :)  A teraz efekty...




na ostatnim zdjęciu odbiła się moja ramka na zdjęcia która wisi na ścianie, całkiem fajnie nawet wygląda :D

przy kombinowaniu płytą wychodzą różne kolory jak sami widzicie :)
Co myślicie? podoba się ?


I na koniec moje macro które robiłam przed tymi z góry



Copyright © 2016 Monika Więcek - Fotografia , Blogger